Konkurencia medzi jazykovými školami v Žiline je veľká. Podľa vykonanej analýzy, bola Gabby.sk čo sa týka digitálnej prítomnosti na priemernej piatej pozícií s návštevnosťou webu menej ako 100 mesačne.
Najlepší zdroj nových študentov tak prinášala offline reklama a pozitívne referencie.
Cieľom spolupráce bolo maximálneho možného počtu bodov:
Po dvoch rokoch spolupráce sa nám podarilo dosiahnuť nasledovné výsledky:
Výsledky v rámci YouTube:
Predaje oblečenia a doplnkov stravy:
Otvorená myseľ:
V zmysle hesla “hlavne treba začať” môžeme konštatovať niekoľko nečakaných úspechov ktoré na začiatku neboli plánované
Spoločnosť Play Europe nám spravila web podľa želania a vďaka expertnému poradenstvu v oblasti marketingu sme spoločnosti zverili kompletný firemný marketing v online priestore.